خیــــــــــلی خوش اومدین

**سكـــــــــــــوت من**

**خداي خوب من! زندگي به سختي اش می ارزد..اگرتودرانتهای هرقصه اش باشی!!

خیــــــــــلی خوش اومدین

          

 

ســــــــــــــــلاممممم دوستای عزیزوخوشگل مشگل خودم

خیلی خیلی خوش اومدین قدم رنجه فرمودین

نظر فراموش نشه هااااااوگرنه ناراحت میشم گفته باشم

آفرین دوستای خوبم

 

                                                                     



نظرات شما عزیزان:

علی مددی
ساعت17:59---9 شهريور 1393
من اگر روح پریشان دارم / من اگر غصه هزاران دارم
به تن و زندگی ام زخم فراوان دارم / به تو و دوستی تو ایمان دارم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 مرداد 1398برچسب:, ] [ 15:6 ] [ فاطمه ] [ ]